یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


سه کلام از زندگی

 

Confidence
اعتقاد
اهالی روستایی تصمیم گرفتند که برای نزول باران دعا کنند.
روزی که تمام اهالی برای دعا در محل مقرر جمع شدند،فقط یک پسربچه با چتر آمده بود،
این یعنی اعتقاد.


Trust
اعتماد
اعتماد را می توان به احساس یک کودک یکساله تشبیه کرد،وقتی که شما آنرا به بالا پرتاب می کنید،او میخندد ..... چراکه یقین دارد که شما او را خواهید گرفت،این یعنی اعتماد.

Hope
امید
هر شب ما به رختخواب می رویم بدون اطمینان از اینکه روز بعد زنده از خواب بیدار شویم.ولی شما همیشه برای روز بعد خود برنامه دارید،این یعنی امید.

با اعتقاد،اعتماد و امید زندگی کنید

 



نظرات شما عزیزان:

سپهرداد
ساعت0:02---23 تير 1395
یوسف نرووووووووووو
پاسخ یوسف:سلام سپهرداد ببین من داشتم خاموش میکردم گفتم بازم نیگاه کنم دیدم کامنت دادی 12 و 6 دیقه یعنی 4 دیقه بعد از کامنتت آنلاین شدم ....ولی تو صبر نکردی ببینی هستم یا نه.... خب دیگه برو بخاب ..چون منم میخام بخابم خیلی خسته ام پسر...نگران منم نباش حالم معمولیه...شبت بخیر


سپهرداد
ساعت22:24---22 تير 1395
یعنی چی خبر مرگ؟؟؟؟؟؟؟؟ زود آنلاین شو ببینم........لطفا
پاسخ یوسف:هستم
پاسخ یوسف:زود بیا خسته ام حالم خوش نیس پسر
پاسخ یوسف:سلام سپهرداد تا ساعت 11 و نیم منتظرت موندم تا بیایی گفتگو ولی نیومدی...بمونه برا پنجشنبه ...شاید فردا نباشم ...مرسی ...راسی دعا کن که آجی لیلام پنجشنبه یعنی پس فردا کنکور داره ،موفق باشه...مرسی شب خوش یا علی به دوقلوها و همه سلام برسون ...به علی هم سلام برسون مرسی
پاسخ یوسف:تا 12 بودم ..دیگه خاموشیدم ...شب خوش


سپهرداد
ساعت23:44---21 تير 1395
حداقل رفتی یه خبری از خودت بده که آقا یا خانم اصلا الیهناالناس من رفتم.
ایششششششششششش

پاسخ یوسف:سلام خیلی خیلی از همتون معذرت میخام که بی خبر گذاشتمتون...امشب میخاستم بیام ولی یه خبر ناراحت کننده شنیدم حالم بدتر شد...شاید از فردا بتونم بیام....فعلا یا علی شب خوش


سپهرداد
ساعت23:42---21 تير 1395
الو کرج؟
ببخشید می خواستم با یه پسری به اسم یوسف که تا سر مرگ از دستش حرصی ام حرف بزنم ..........

هستن؟؟؟؟
نه؟پس نیستن.

ایشون به تازگی ها سری به وب نمی زنن.......... بسیار خوب ....... پس نمی شناسیدشون........
.....................................................
یه نفر به اسم یوسف به تازگی ها گم شدههههههههه ...... از یابنده تقاضا می شود درصورت یافتن ایشان :
1- به سرش داد بکشن
2-باهاش سر سنگین باشن
3- بهش رو ندن
4-جوابشو ندن
5- اگه یه کتک حسابی هم بهش بزنن من از اوشون ممنون می شوم.

پاسخ یوسف: سلام داداش ..ای کاش که کتکم میزدن ولی این خبر بد رو بهم نمیدادن...


ساجده
ساعت13:50---21 تير 1395
اقا هانی شما اخر حرفتون میگین سلام؟خخخ
داداش یوسف یادت نره بیا وبمااا
ای وایی منو باش فک میکنم همه مثل خودمن خخخخخخخخ
پاسخ یوسف:سلام آجی ساجده مرسی ...اومدم و کامنتم نوشتم ... فقط زودتر جوابشو برام بنویسین خیلی نگرانم...


سپهرداد
ساعت22:16---20 تير 1395
یوسف؟
عین بچه آدم صدات می زنماااااااااااااااااااا

کجاییییییییییییییی؟

پاسخ یوسف: سلام سپهرداد مهربون ...ببخش که نبودم


سپهرداد
ساعت21:59---20 تير 1395
سلام ... چی شده ؟ چرا غیبت زدههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سپهرداد
ساعت21:59---20 تير 1395
سلام ... چی شده ؟ چرا غیبت زدههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیدا
ساعت15:45---20 تير 1395
سلام داداشی دیگه به وب ما نمیای نامرد شدی تازگیا حالا بیخی شما خودت خوبی خوشی چیکارا میکنی دلم واست تنگ شده خیلی ببخشید اون روزی با گوشی اومده بودم از شانس تو یه هویی شارژ گوشی تموم شد بخدا ببخشید شرمنده شدم
پاسخ یوسف:سلام اشکالی نداره آجی لیدام ....دشمنت شرمنده بشه...


سپهرداد
ساعت23:06---18 تير 1395
سلام کجایییییییییییییی؟

سپهرداد
ساعت22:47---17 تير 1395
دیدم قربون صدقه مامان از طبقه پایین می یاد. رفتم ببینم کیه دیدم بله عرفان خان تشریف آوردن .
پاسخ یوسف:خب سپهرداد به داداش عرفان برس پس.... مهمونی اومده خب ... مرسی بعدا باهم میحرفیم


سپهرداد --- یوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسف
ساعت22:41---17 تير 1395
یوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسفففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففف
پاسخ یوسف: هستم من ..خودت گذاشتی رفتی پسر


سپهرداد
ساعت22:36---17 تير 1395
بابا چی شد یهو................
عرفان اومده خونمون داشتم مهمون نوازی می کردم خوببببببببب
پاسخ یوسف:از خودت بپرس چی شد که رفتی بدون خداحافظی


سمیه
ساعت22:20---17 تير 1395
سلام اگه هستی بیای پشتیبانی خودم
پاسخ یوسف: سلام اومدم


هانی
ساعت18:16---17 تير 1395
هرچیه هرچیم که مطالب خوبی انتخاب کنی ...هیچکدومشون اندازه یه نقاشی جالب نیست...خوب...مطلب خوبی بود...سلام
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام هانی جونم ...خوبی دادایی؟؟واقعا که راس میگی آره داداشی یه نقاشی می ارزه به اینا ولی این مطالب هم زندگی آدم رو زیرو رو میکنن....خب من تصمیم گرفته بودم این سه روز تعطیلی نقاشی تو و ریحانه خانوم رو بکشم تمومش کنم ولی تا به الان که موفق نشدم....ببینم حالا چیکار میتونم بکنم....مرسی از کامنتت پسر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 17 تير 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 7782
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1